Friday, June 15, 2007

Lepas Pentauliahan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera wahai kawan2 sekalian... Lama gak aku tak menaip ape2 dalam blog aku ni... Tengah bosan2 key in data, masuk lah sini pulak... Best nye tgk pict korang kat kem... Aku begitu rindukan suasana kem... Sebelum ni, aku busy sikit sebab nak pentauliahan sistem ni... Jadi boleh lah lupa kejap pasal kem... Alhamdulillah aku lepas dgn jaya nya pentauliahan tu... Cuak gak beb... Nak present sistem tu kat JPN dan PPD... Kalau kat kem, selamba je cakap depan semua org... Ni lain pulak... Hehehe... Nasib baik lepas... Bos pun kate ok... Minggu ni pulak aku nak balik jumpa bapak aku kat KL... Dia baru habis kursus... Die ajak jalan2 kat KL... Aku pun ok je... Hehehe... Ape2 pun kawan2, aku doakan korang berjaya habis kan kem tanpa aku...

No comments: