Thursday, October 16, 2008

Aku Kembali...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kawan2 sekalian... Aku rasa ramai yang bising sebab aku menyepi dan tak update blog... Maaf ye kawan2... Terlebih dahulu aku ucapkan Selamat Hari Raya buat kawan2 yang menyambut nye... Ampunkan segala dosa, terkasar bahasa, tak dengar kata, termakan atau terminum air korang... Hehehe...
Sekarang aku kembali ke kancah blogger ni kerana kawan2 dah bising... Hehehe... Relax lah ye... Aku dah pasang streamyx kat umah, jadi insya'Allah aku akan update selagi mampu... Perkembangan aku sekarang ni, aku jadi Freelance Trainer... Sekarang aku ikut projek PPSMI Fasa 6... Aku keje under Schlumber Resources Sdn Bhd... Tapi kire part time je... Bile ade training baru duit masuk... Keje tetap masih lagi dicari... Kalau dah dapat nanti, aku akan bagitau kat korang... Kawan2 doakan aku dapat keje tetap kat sarawak ni...
Aku rase setakat ni dulu ye... Takde idea sangat... Tiba2 je teringat nak update lepas kene sound si Ash... Hehehe... Akhir kata, teruskan perjuangan...

2 comments:

Ash said...

ha...taupun nak update blog...kawan2 smua cari ko....sepi jer....kirim lah khabar berita....uploadlah gmbar2 baru ko....

RIZALY said...

yo abg bob, sudah sekian lama blog ni menyepi, akhirnya ia kembali. update selalu ya.. :)
Semoga success disana. :)